Bc. Klára Chmelařová

Bachelor's thesis

Využití sociálních médií v marketingové komunikaci vybraného e-shopu

Abstract:
Bakalářská práce „Využití sociálních médií v marketingové komunikaci vybraného e-shopu“ se zabývá moderní formou marketingové komunikace a velmi dynamickým tématem, které se každým rokem mění. Tyto nové online prostředky marketingové komunikace jsou zde analyzované a vysvětlené v souvislosti s konkrétním e-shopem, jenž vyrábí přírodní mýdla a na sociálních médiích figuruje. Aplikační část, která tradičně …more
Abstract:
This bachelor’s thesis deals with the use of social media in marketing communication within a selected e-shop and discusses this very dynamic topic, which changes every year. The new online marketing communication tools are analyzed and explained using an example of a particular e-shop that produces and sells natural soaps and also uses social media. The application part, which traditionally follows …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 12. 4. 2018

Thesis defence

  • Date of defence: 26. 6. 2018
  • Supervisor: Ing. Petra Martíšková, Ph.D.
  • Reader: Ing. Petra Matoušková

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích

Institute of Technology and Business in České Budějovice

Bachelor programme / field:
Economics and Management / Business Administration and Management