Didaktické hry a jejich využití při reedukaci obtíží spojených se specifickými poruchami učení – Mgr. et Mgr. Lucie Jeská
Mgr. et Mgr. Lucie Jeská
Bachelor's thesis
Didaktické hry a jejich využití při reedukaci obtíží spojených se specifickými poruchami učení
Didactic games and their usage in reduction of difficulties that are in connection with specific learning disabilities
Anotácia:
Bakalářská práce se zabývá problematikou didaktických her a jejich využitím při reedukaci obtíží spojených se specifickými poruchami učení. První kapitola je věnována základním pojmům a definicím specifických poruch učení, příčinám a projevům jednotlivých specifických poruch učení a dále možnostem péče a vzdělávání žáků s uvedenými poruchami. Druhá kapitola se zabývá vysvětlením pojmu a významu reedukace …viacAbstract:
The bachelor dissertation is concerned with didactic games and their use for reeducation of difficulties connected with specific learning disabilities. The first chapter is devoted to basic terms and definitions related to specific learning disabilities; causes and expression of particular learning disabilities; and to possibilities of care and education of affected pupils. The second chapter is explaining …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 21. 4. 2008
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/mq84r/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 12. 5. 2008
- Vedúci: PhDr. Dana Brožová, Ph.D.
- Oponent: PhDr. Mgr. Ilona Fialová, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasaryk University
Faculty of EducationBachelor programme / odbor:
Special Education / Special Education
Práce na příbuzné téma
-
Evaluation of English Language Learners with Specific Learning Disabilities in Inclusive School
Barbora Vodičková -
Teaching English to Pupils with Learning Disabilities at Lower Secondary School
Daniela Koňaříková -
Teaching English to Pupils with Learning Disabilities at Lower Secondary School
Daniela Koňaříková -
Evaluation of English Language Learners with Specific Learning Disabilities in Inclusive School
Barbora Vodičková -
Rozvoj zrakového vnímání dítěte se sluchovým postižením v předškolním věku
Adéla Tomanová -
"Umíme vnímat umění?" Didaktická hra k poznání výtvarného umění
Andrea VAŠÍČKOVÁ