Firemní kultura jako součást corporate identity vybrané společnosti – Bc. Renáta OPAŘILOVÁ
Bc. Renáta OPAŘILOVÁ
Diplomová práce
Firemní kultura jako součást corporate identity vybrané společnosti
Corporate culture as part of corporate identity of the chosen company
Anotace:
Tato diplomová práce se zabývá problematikou firemní kultury jako součástí corporate identity vybrané společnosti. Cílem je analyzovat stávající corporate identity ve vybrané firmě, přičemž zvláštní pozornost je věnována firemní kultuře a vnitrofiremní komunikaci. Teoretická část se týká filozofie organizace, čtyř subsystémů corporate identity, jimiž jsou firemní komunikace, firemní kultura, firemní …víceAbstract:
This diploma thesis deals with problems of corporate culture as a part of corporate identity of the chosen company. The aim is to analyse the current corporate identity of the chosen firm whereas the special regard is focused on corporate culture and internal communication. The theoretical part is concerned with corporate philosophy, four subsystems which are corporate communications, corporate culture …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 13. 4. 2011
Identifikátor:
18411
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
OPAŘILOVÁ, Renáta. Firemní kultura jako součást corporate identity vybrané společnosti. Zlín, 2011. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 13. 04. 2011
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta multimediálních komunikacíMagisterský studijní program / obor:
Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Tvorba image komerční organizace
Barbora Prejzová -
Interní komunikace v režime Home Office
Jan Kříž -
Komunikace jako nástroj pro zefektivnění fungování organizací
Martina Nepimachová -
Analýza propagační komunikace vybrané neziskové organizace
Tereza Košatová -
Firemní identita vybrané organizace
Iva Fulínová -
Specifika firemní komunikace ÚzP pro Prahu 3
Petr Pavlik -
Firemní identita vybraného podniku v ČR
Lucie Houdková -
Firemní identita vybrané organizace
Iva Fulínová