Moderní marketing jako nástroj zvýšení konkurenceschopnosti podniku – Bc. Hana Prokopová
Bc. Hana Prokopová
Bakalářská práce
Moderní marketing jako nástroj zvýšení konkurenceschopnosti podniku
Modern marketing as a tool to increase business competitiveness
Anotace:
Tématem bakalářské práce je „Moderní marketing jako nástroj zvýšení konkurenceschopnosti podniku“, které se zabývá marketingem a moderními metodami marketingu. Tyto metody jsou aplikovány na danou společnost. V teoretické části práce je popsán marketing obecně. V praktické části jsou uvedeny návrhy řešení při využití metod moderního marketingu.Abstract:
The theme of my work is "Modern marketing as a tool to increase business competitiveness," which deals with marketing and modern methods of marketing. These methods are applied to the company. In the theoretical part describes marketing in general. In the practical section provides suggestions for the use of modern marketing techniques.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 7. 5. 2013
Identifikátor:
https://is.sting.cz/th/ar192/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 28. 5. 2013
- Vedoucí: Ing. Lukáš Trčka, Ph.D.
- Oponent: Ing. Jan Hemala
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- všem autentizovaným
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Akademie StingAkademie Sting
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Organizace a řízení malých a středních firem
Práce na příbuzné téma
-
An analysis of an impact of competition policy on a selected market
Tomáš Houška -
Analysis of competition in the life sciences industry and strategies to lead in high growth markets
Katarína Suchoňová -
Analýza konkurence nábytkářské společnosti na českém trhu
Lukáš Kristiník -
Monitoring konkurence
Jan Šperga -
Analýza konkurence squashového centra
Martin Čeleďa -
The role of new media in a modern marketing communication
Petra Nagajdová -
The Role of New Media in a Modern Marketing Communication
Valentin Lopatko -
The Modern Direct Marketing in Practice
Viktoria Antalová