Bc. Hana Prokopová

Bakalářská práce

Moderní marketing jako nástroj zvýšení konkurenceschopnosti podniku

Modern marketing as a tool to increase business competitiveness
Anotace:
Tématem bakalářské práce je „Moderní marketing jako nástroj zvýšení konkurenceschopnosti podniku“, které se zabývá marketingem a moderními metodami marketingu. Tyto metody jsou aplikovány na danou společnost. V teoretické části práce je popsán marketing obecně. V praktické části jsou uvedeny návrhy řešení při využití metod moderního marketingu.
Abstract:
The theme of my work is "Modern marketing as a tool to increase business competitiveness," which deals with marketing and modern methods of marketing. These methods are applied to the company. In the theoretical part describes marketing in general. In the practical section provides suggestions for the use of modern marketing techniques.
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 7. 5. 2013

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 28. 5. 2013
  • Vedoucí: Ing. Lukáš Trčka, Ph.D.
  • Oponent: Ing. Jan Hemala

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • všem autentizovaným
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Akademie Sting

Akademie Sting

Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Organizace a řízení malých a středních firem