Marketingová strategie společnosti MANA – Barbora Halounková
Barbora Halounková
Bakalářská práce
Marketingová strategie společnosti MANA
Marketing strategy of the MANA company
Anotace:
Cílem bakalářské práce je zhodnotit marketingovou strategii společnosti MANA a pomocí analýz a marketingového výzkumu navrhnout možnosti pro její zlepšení. V první části práce jsou definovány podstatné marketingové pojmy, které jsou v části druhé aplikovány na vybranou společnost. Provedla jsem analýzu marketingového mixu, SWOT analýzu a konkurenční analýzu. Dále jsem okomentovala jednotlivé marketingové …víceAbstract:
The aim of this bachelor thesis is to evaluate the marketing strategy of the MANA company and suggest recommendations for its improvement by using different analyses and marketing survey. The first part of the thesis is devoted to the definitions of crucial marketing terms which are applied to the chosen company in the second part. I conducted an analysis of a marketing mix, a SWOT analysis, and a …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 9. 9. 2020
Identifikátor:
https://vskp.vse.cz/eid/82720
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 9. 6. 2021
- Vedoucí: Milan Postler
- Oponent: Jitka Volfová
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttps://vskp.vse.cz/eid/82720
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod
Práce na příbuzné téma
-
Marketing and Consumer Behavior
Tamerlan Karimli -
Marketing in various cultural and social settings
Aldiyar Rakhmetov -
Marketingový a komunikační mix Národní galerie Praha a Státního muzea Ermitáž
Katarína Krátka -
Integrovaná marketingová komunikace a její vliv na image a poptávku firmy
Monika Klegová -
Marketingový a komunikační mix Českých drah a Rossijskich železnych dorog
Klára Švecová -
Marketing communications management of a confectionery company in the context of the Covid-19 pandemic
Anna Klimenko -
Analýza reportu udržitelnosti jako nástroje marketingové komunikace se zaměřením na udržitelné řízení lidských zdrojů a angažovanost zaměstnanců
Ivana Štejnarová -
Strategie a plán marketingu a marketingových komunikací IT podniku
Jiří Šotkovský