Barbora Halounková

Bakalářská práce

Marketingová strategie společnosti MANA

Marketing strategy of the MANA company
Anotace:
Cílem bakalářské práce je zhodnotit marketingovou strategii společnosti MANA a pomocí analýz a marketingového výzkumu navrhnout možnosti pro její zlepšení. V první části práce jsou definovány podstatné marketingové pojmy, které jsou v části druhé aplikovány na vybranou společnost. Provedla jsem analýzu marketingového mixu, SWOT analýzu a konkurenční analýzu. Dále jsem okomentovala jednotlivé marketingové …více
Abstract:
The aim of this bachelor thesis is to evaluate the marketing strategy of the MANA company and suggest recommendations for its improvement by using different analyses and marketing survey. The first part of the thesis is devoted to the definitions of crucial marketing terms which are applied to the chosen company in the second part. I conducted an analysis of a marketing mix, a SWOT analysis, and a …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 9. 9. 2020

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 9. 6. 2021
  • Vedoucí: Milan Postler
  • Oponent: Jitka Volfová

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
https://vskp.vse.cz/eid/82720