Analýza direct marketingové kampaně – Ing. Iva Pospěchová
Ing. Iva Pospěchová
Diplomová práce
Analýza direct marketingové kampaně
Analysis of Direct Marketing Campaign
Anotace:
Tato diplomová práce pojednává o problematice přímého marketingu. Cílem práce je vysvětlení pojmu přímého marketingu, analýza konkrétní direct marketingové kampaně a navrţení pokračování kampaně. Práce se zabývá vývojem přímého marketingu, výčtem a popisem jeho technik a legislativní úpravou v rámci České republiky. Dále je v práci analyzován průběh a vyhodnocení efektivity konkrétní kampaně přímého …víceAbstract:
This diploma thesis concerns questions relating to direct marketing. The aim of this thesis is to explain a conception of direct marketing, the analysis of a concrete direct marketing campaign and a proposition of the continuance of the campaign. The thesis deals with the evolution of direct marketing, with enumeration and description of its technics and legislation in the Czech Republic. The thesis …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 26. 6. 2009
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/lmh7e/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 31. 8. 2009
- Vedoucí: Ing. Klára Kašparová, Ph.D.
- Oponent: doc. Ing. Alena Klapalová, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakultaMasarykova univerzita
Ekonomicko-správní fakultaMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podnikové hospodářství
Práce na příbuzné téma
-
Přímý marketing jako komunikační technika v kazašském podniku
Nikita Bubnov -
Přímý marketing jako komunikační technika
Viktoriya Zabelina -
Přímý marketing jako komunikační technika v praxi e-shopů v ČR
Petra Hrušáková -
Direct marketing a jeho efektivita
Martin KŘIKAVA -
Marketingová kampaň pro neziskovou organizaci za využití influencer marketingu
Kateřina Jeništová -
Možnosti a technická omezení marketingových kampaní v Direct Marketingu
Jiří Doležal -
Vliv marketingu na změnu poptávky po produktu
Aneta Tomková -
Nástroje digitálního marketingu a Google Analytics
Kristýna Gottwaldová