Ing. Iva Pospěchová

Diplomová práce

Analýza direct marketingové kampaně

Analysis of Direct Marketing Campaign
Anotace:
Tato diplomová práce pojednává o problematice přímého marketingu. Cílem práce je vysvětlení pojmu přímého marketingu, analýza konkrétní direct marketingové kampaně a navrţení pokračování kampaně. Práce se zabývá vývojem přímého marketingu, výčtem a popisem jeho technik a legislativní úpravou v rámci České republiky. Dále je v práci analyzován průběh a vyhodnocení efektivity konkrétní kampaně přímého …více
Abstract:
This diploma thesis concerns questions relating to direct marketing. The aim of this thesis is to explain a conception of direct marketing, the analysis of a concrete direct marketing campaign and a proposition of the continuance of the campaign. The thesis deals with the evolution of direct marketing, with enumeration and description of its technics and legislation in the Czech Republic. The thesis …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 26. 6. 2009

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 31. 8. 2009
  • Vedoucí: Ing. Klára Kašparová, Ph.D.
  • Oponent: doc. Ing. Alena Klapalová, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakulta

Masarykova univerzita

Ekonomicko-správní fakulta

Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podnikové hospodářství