Inovativní výukové aktivity pro rozvoj výslovnosti náctiletých (akční výzkum) – Bc. Pavel Štěpánek
Bc. Pavel Štěpánek
Diplomová práce
Inovativní výukové aktivity pro rozvoj výslovnosti náctiletých (akční výzkum)
Innovative Activities for Teenagers’ Pronunciation Skill Development (Action Research)
Anotace:
Magisterská práce “Inovativní výukové aktivity pro rozvoj výslovnosti náctiletých (akční výzkum)” navrhuje výukové aktivity, které mají za cíl přitažlivým způsobem seznámit náctileté studenty s vybranými rysy souvislé řeči v anglickém jazyce. Účastníci tohoto výzkumu jsou dva patnáctiletí čeští studenti anglického jazyka s velmi omezenou předchozí znalostí anglické výslovnosti. Navrhované aktivity …víceAbstract:
The master’s thesis “Innovative Activities for Teenagers’ Pronunciation Skill Development (Action Research)” devises lesson activities introducing selected features of English connected speech to teenage learners in appealing ways. The participants of the research are two 15-year-old Czech learners of English with very limited previous knowledge of the aspects of English pronunciation. The proposed …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 31. 3. 2017
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/b678s/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 9. 6. 2017
- Vedoucí: Mgr. Irena Headlandová Kalischová, Ph.D.
- Oponent: Mgr. Irena Hůlková, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasarykova univerzita
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Učitelství pro základní školy / Učitelství anglického jazyka pro základní a jazykové školy
Práce na příbuzné téma
-
Methods of English Pronunciation Teaching at Lower Secondary Schools
Anežka Bindrová -
Czech Expats' English Pronunciation
Kristýna Šrámková -
English word stress in pronunciation of secondary school students
Tereza HOLÁ -
Textbook Evaluation from the Perspective of Developing Pronunciation in Primary Learners
Petr Divišovský -
Aspects of Connected Speech in English: Assessing Students’ Progress After Pronunciation Training
Petra Erbanová -
POUŽITÍ PÍSNÍ A ŘÍKANEK JAKO POMŮCKY STUDENTŮM S VÁZÁNÍM SLOV
Petra KOTENOVÁ -
The use of weak syllables and weak forms by Czech and Spanish common users of English
Adriana Štofková -
The Production of Weak Forms of Function Words by Czech Students in an EFL Classroom
Adam Kukačka