Analýza Implementace CSR programů ve vybraném podniku – Ing. Magdaléna Rybáková
Ing. Magdaléna Rybáková
Bakalářská práce
Analýza Implementace CSR programů ve vybraném podniku
Analysis Implementation of CSR programs in selected company
Anotace:
Tématem mé bakalářské práce je analýza implementace CSR programu ve vybraném podniku. V teoretické části mé práce jsem se soustředila na proces vývoje a implementace CSR programu, jeho podstatu a nástroje, které jsou používány při uvedených procesech. V praktické části mé práce jsem analyzovala a komparovala realizované aktivity společností Plzeňský Prazdroj a.s. a Heineken ČR.Abstract:
The topic of my thesis is to analyze CSR program implementation in a selected company. In the theoretical part of my thesis I focused on the process of development and implementation of CSR program, its essence and tools that are used in the processes mentioned. In the practical part of my thesis I analyzed and compared the activities implemented by Pilsner Urquell a.s. and Heineken CR.Klíčová slova
dialog ekonomická oblast enviromentální oblast implementace komunita pracovní prostředí sociální oblast společenská odpovědnost firem stakeholdeři trh životní prostředí economic field environmental field implementation community working environment social field corporate social responsibility stakeholders. market environment
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 17. 4. 2014
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/k92of/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 16. 6. 2014
- Vedoucí: Ing. Vilém Kunz, Ph.D.
- Oponent: Mgr. Michal Tomčík, PhD.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Účinnost CSR (Corporate Social Responsibility) projektů v marketingové komunikaci firem
Adéla Šlajchová -
Corporate social responsibility and its effectiveness for competitiveness of business
Iuliia Vasilenko -
Modern Corporate Social Responsibility
Nazerke Kalniyazova -
Corporate social responsibility and its role in the public relations
Ekaterina Sukhova -
Corporate social responsibility and its role in the public relations
Nelli Darbinyan -
Corporate social responsibility and its role in the public relations
Darina Khomenko -
Péče o zaměstnance jako součást Corporate Social Responsibility na příkladu organizace Škoda Auto, a. s.
Lenka Ječná -
CSR (corporate social responsibility) in relation with company Sperbank of Russia
Taras Sarakhman