Online marketingová komunikace ve vztahu k zákazníkovi – Bc. Denisa Schönigerová
Bc. Denisa Schönigerová
Master's thesis
Online marketingová komunikace ve vztahu k zákazníkovi
Online marketing communication in customer relationship
Anotácia:
Diplomová práce se zabývá online marketingovou komunikací ve vztahu k zákazníkovi. První (teoretická) část je založena na deskripci tématu, vymezení marketingové komunikace a online marketingových nástrojů. Dále rozebírá aspekt situační analýzy a chování zákazníka, jeho rozhodovací proces či faktory ovlivňující zákaznické chování a specifika chování na internetu. Praktická část vychází z charakteristiky …viacAbstract:
The thesis deals with the online marketing communication in relation to the customer. The first (theoretical) part is based on the description of the topic, definition of the marketing communication and online marketing tools. Furthermore, it discusses the aspect of situation analysis and customer behavior, his decision-making process or factors affecting customer behavior and specifics of behavior …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 2. 5. 2022
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/s16pm/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 16. 6. 2022
- Vedúci: PhDr. Tereza Vacínová, Ph.D.
- Oponent: PhDr. Ing. Václav Kupec, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Master programme / odbor:
Economics and Management / Economics and Management
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová situační analýza podniku s využitím analýz marketingových prostředí
Petra Syrová -
Marketingová situační analýza podniku s využitím analýz marketingových prostředí
Hana Veleková -
Marketingová situační analýza podniku
Michal Nový -
Analýza konkurenceschopnosti vybraného podniku
Gabriela Figurová -
Marketingová analýza společnosti Tiskárny Havlíčkův Brod a.s.
Tereza Jeřábková -
Marketingová situační analýza
Kristýna Farková -
Marketingová situační analýza firmy X.Y.Z.
Leo Harazim -
Analýza vlivu konkurence na činnost firmy
Zdeněk Švehla