Kristýna Farková

Diplomová práce

Marketingová situační analýza

Marketing Situational Analysis
Anotace:
Cílem diplomové práce je provedení situační analýzy u firmy Future studio. Práce bude rozdělena na teoreticko-metodologickou část a část praktickou. V první části práce bude provedena literární rešerše zaměřená na vnější a vnitřní prostředí firmy a bude zde provedena charakteristika metod, které se používají při této problematice. Uvedena bude konkrétně PEST analýza a Porterův model pěti sil pro hodnocení …více
Abstract:
The aim of thesis is create a situational analysis of the firm Future studio. The thesis will be divided into theoretical-methodological part and practical part. The first part of the thesis will be a literary research focused on the external and internal environment of the company. There will be a characteristic of the methods used in this issue. Specifically, PEST analysis and Porter's model of five …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 4. 10. 2016

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 7. 6. 2018
  • Vedoucí: Roman Fiala
  • Oponent: Michal Novák

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/72403