Konstruktivistické a tvořivé přístupy ve výuce matematiky na 2. stupni ZŠ – Bc. Nikola AUGUSTINOVÁ
Bc. Nikola AUGUSTINOVÁ
Master's thesis
Konstruktivistické a tvořivé přístupy ve výuce matematiky na 2. stupni ZŠ
Constructivist and creative approaches to teaching maths on the second grade of the basic schools
Abstract:
Diplomová práce se zabývá konstruktivistickými a tvořivými přístupy ve výuce matematiky na 2. stupni základních škol. Pro svoji práci jsem si zvolila kvantitativní výzkum. Práce se dělí na teoretickou a praktickou část. Teoretická část se skládá ze 4 kapitol. První z nich se věnuje základním pojmům a jejich vymezení, další kapitola obsahuje charakteristiku jednotlivých přístupů k výuce, poslední dvě …moreAbstract:
This thesis deals with matters of constructivist and creative methods in the education of mathematics at second grade of elementary school. I have chosen quantitative research for my thesis. The thesis is divided into two parts - theoretical and practical. The theoretical part consists of four chapters. The first chapter introduces the basic concepts and their definitions. The second chapter contains …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 4. 6. 2021
Thesis defence
- Supervisor: Mgr. Jitka Hodaňová, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
AUGUSTINOVÁ, Nikola. \textit{Konstruktivistické a tvořivé přístupy ve výuce matematiky na 2. stupni ZŠ}. Online. Master's thesis. Olomouc: Palacký University Olomouc, Faculty of Education. 2021. Available from: https://theses.cz/id/1d0eos/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
AUGUSTINOVÁ, Nikola. Konstruktivistické a tvořivé přístupy ve výuce matematiky na 2. stupni ZŠ. Olomouc, 2021. diplomová práce (Mgr.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Pedagogická fakulta
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Pedagogická fakultaPalacký University Olomouc
Faculty of EducationMaster programme / field:
Teaching Mathematics for Lower Secondary Schools / UMma-USVmi
Theses on a related topic
-
Hejného metoda výuky matematiky a její sociální aspekt
Ondřej Raška -
Metoda profesora Hejného v současném českém školství
Daniela Bártová -
Role učitele a žáka ve výuce zlomků klasickou a Hejného metodou
Tereza Bendová -
Srovnání tradiční metody a metody Hejného ve výuce matematiky na ZŠ
Hana KNAPKOVÁ -
Srovnání výkonu v Testu pro identifikaci nadaných žáků v matematice u dětí vyučovaných Hejného metodou a dětí vyučovaných běžným způsobem
Tamara Kunčarová -
Výuka matematiky na Waldorfské alternativní škole
Martina HAVLOVÁ -
Porovnání výuky matematiky a chemie ve standardním a alternativním školství
Kateřina MACHULOVÁ -
Alternativní vyučovací metody matematiky na základní škole
Andrea Beranová
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights