Translation of promotional texts and the advertising aspect analysis – Bc. Tomáš MEDVEDÍK
Bc. Tomáš MEDVEDÍK
Diplomová práce
Translation of promotional texts and the advertising aspect analysis
Translation of promotional texts and the advertising aspect analysis
Abstract:
The thesis deals with translation of copy advertisements and advertising texts. A special focus is given to the advertising aspect that is based on the graphics contained in the copy advertisements, yet on different features in the texts that do not employ any image content. Analysis of selected texts is done in the theoretical part, the practical part includes translation of some of them and commentary …víceAbstract:
Táto diplomová práca sa zaoberá prekladom reklamných textov. Skúma hlavne ich reklamné prvky, teda obrazovú zložku tých textov, ktoré ju využívajú, prípadne iné prvky, ak ide o texty, ktoré obrazy nevyužívajú. Teoretická časť práce je zameraná na analýzu vybraných textov, z ktorých niektoré sú preložené v praktickej časti, ktorá obsahuje i komentár zameraný na najproblematickejšie časti prekladu. Práca …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 13. 12. 2012
Zveřejnit od: 13. 12. 2012
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 28. 1. 2013
- Vedoucí: Mgr. Jitka Zehnalová, Dr.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
MEDVEDÍK, Tomáš. Translation of promotional texts and the advertising aspect analysis. Olomouc, 2012. diplomová práce (Mgr.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Filozofická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 13.12.2012
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 13. 12. 2012 dostupné: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Filozofická fakultaUNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
Filozofická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Humanitní studia / Anglická filologie - Aplikovaná ekonomická studia
Práce na příbuzné téma
-
Sociální reklama, reklama neziskových organizací v ČR
Markéta Kujelová -
Srovnávací reklama z pohledu práva nekalé soutěže se zaměřením na podmínky její přípustnosti
Nikolas Bihary -
Reklama jako obraz kultury
Alena Povolná -
Reklama na tabákové výrobky
Jáchym Patloka -
Reklama na umění, umění v reklamě
Pavlína Fiala -
Reklama na sociálních sítích zaměřená na děti
Kamila Bartoňová -
Reklama na sociálních sítích
Kateřina Frycová -
Skrytá reklama na sociálních sítích
Tereza Pantůčková
Název
Vložil
Vloženo
Práva