Michal Stružský, DiS.

Bakalářská práce

Marketing v pojišťovnictví

Marketing in Insurance
Anotace:
Tato práce se zaměřuje na problematiku marketingu v pojišťovnictví. V práci jsou nejprve prezentovány marketingové nástroje a odlišnosti marketingu v pojišťovnictví od marketingu běžných výrobků. Další část se soustředí na konkrétní marketingové aktivity České pojišťovny, použité marketingové kampaně a strategie. Hlavní část práce je zaměřena na návrh nové marketingové kampaně pro investiční životní …více
Abstract:
As a topic of my bachelor thesis I chose describing the marketing in insurance. At the beggining of the thesis, I focus on the tools of marketing mix and differences between marketing in insurance and marketing of standard products. The next part of the thesis pays attention on marketing activities of Česká pojišťovna insurance company. The main part of the thesis is focused on a proposal of a new …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 19. 7. 2009

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 17. 8. 2009
  • Vedoucí: Ing. Helena Janegová
  • Oponent: Ing. Dana Havlíčková

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola regionálního rozvoje a Bankovní institut – AMBIS

Vysoká škola regionálního rozvoje a Bankovní institut – AMBIS

Bakalářský studijní program / obor:
Bankovnictví / Pojišťovnictví