Michal Stružský, DiS.
Bakalářská práce
Marketing v pojišťovnictví
Marketing in Insurance
Anotace:
Tato práce se zaměřuje na problematiku marketingu v pojišťovnictví. V práci jsou nejprve prezentovány marketingové nástroje a odlišnosti marketingu v pojišťovnictví od marketingu běžných výrobků. Další část se soustředí na konkrétní marketingové aktivity České pojišťovny, použité marketingové kampaně a strategie. Hlavní část práce je zaměřena na návrh nové marketingové kampaně pro investiční životní …víceAbstract:
As a topic of my bachelor thesis I chose describing the marketing in insurance. At the beggining of the thesis, I focus on the tools of marketing mix and differences between marketing in insurance and marketing of standard products. The next part of the thesis pays attention on marketing activities of Česká pojišťovna insurance company. The main part of the thesis is focused on a proposal of a new …víceKlíčová slova
marketing pojišťovnictví kampaň produkt propagace služby životní pojištění česká pojišťovna
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 19. 7. 2009
Identifikátor:
https://is.ambis.cz/th/u5lwj/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 17. 8. 2009
- Vedoucí: Ing. Helena Janegová
- Oponent: Ing. Dana Havlíčková
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola regionálního rozvoje a Bankovní institut – AMBISVysoká škola regionálního rozvoje a Bankovní institut – AMBIS
Bakalářský studijní program / obor:
Bankovnictví / Pojišťovnictví
Práce na příbuzné téma
-
Investiční životní pojištění na českém pojistném trhu
Jitka Staňková -
Investiční životní pojištění na českém pojistném trhu
Nerhad Šabani -
Investiční životní pojištění na českém pojistném trhu
Karolína Hájková -
Kapitálové životní pojištění
Marcel Cinibulk -
Vývoj životního pojištění v České a Slovenské republice
Ivanecká Ivanecká -
Životní pojištění pro řešení potřeb v postaktivním věku
Anna Skákalová -
Copywriting v online pojišťovnictví jako klíčová součást propagace
Pavla Olbrzymková -
Digitální transformace v pojišťovnictví: Likvidace událostí s využitím mobilní aplikace
Monika Kohoutová