Marketingové plánování jako konkurenční výhoda podniku – Bc. Aneta Macháčková
Bc. Aneta Macháčková
Bachelor's thesis
Marketingové plánování jako konkurenční výhoda podniku
Marketing planning as a competitive advantage of a company
Anotácia:
Tato bakalářská práce Vás seznamuje s firmou Miroslav Skalický – UNIMEX, jejími produkty a konkurencí. Práce je zaměřena na marketingový plán, který je nezbytnou součástí pro efektivní řízení každé společnosti. V první teoretické části práce jsou zpracovány poznatky týkající se marketingového plánování a tvorby marketingového plánu. Na základě těchto teoretických východisek je následně v druhé praktické …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 25. 6. 2015
Identifikátor:
http://evskp.uhk.cz/eB8072
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 8. 9. 2015
- Vedúci: Dr. Ing. Vítězslav Hálek, MBA, Ph.D.
- Oponent: PhDr. Věra Strnadová, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Hradec KrálovéUniversity of Hradec Králové
Faculty of Informatics and ManagementBachelor programme / odbor:
Ekonomika a management / Finanční management
Práce na příbuzné téma
-
Návrh marketingové strategie firmy mousemad, s.r.o.
Kristýna Smolíková -
Plánování a tvorba event marketingové strategie
Filip Kubíček -
Strategie digitální marketingové komunikace Centra Architektury a Městského plánování
My Linh Lai -
Marketingová a komunikační strategie vybrané společnosti
Anna Chocholatá -
Marketingové plánování firmy Svět z dronu a strategie reklamních kampaní pro její digitální marketing
Vladimír Merta -
Návrh marketingové strategie pro společnost Robur s.r.o.
Marietta Novotná -
Projekt inovace marketingové strategie společnosti Coffeespotcz, s.r.o.
Denisa Hanáková -
Marketingová strategie malé realitní kanceláře v době pandemie Covid-19
Kučera Kučera
Názov
Vložil
Vložené
Práva