Žaneta HOFMANOVÁ
Bakalářská práce
Marketing cestovní kanceláře
Tourism agency marketing
Anotace:
Cílem této bakalářské práce na téma ?Marketing cestovní kanceláře? je analyzovat nástroje marketingového mixu cestovní kanceláře Čedok se zaměřením na spokojenost zákazníků se službami, které tato cestovní kancelář nabízí. Práce je rozdělena do šesti tematických celků. V první části je v teoretické rovině za pomocí literatury definován pojem cestovní ruch. Druhý tematický celek je věnován marketingu …víceAbstract:
The goal of this thesis "Marketing travel agency" is to analyze the marketing mix instruments Cedok travel agency with a focus on customer satisfaction with the services that the travel agency has to offer. The work is divided into six thematic units. In the first part is in theory using the literature defined the conception of tourism. The second thematic unit is dedicated to the marketing of tourism …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 2. 3. 2012
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Helena Michajlovská
Citační záznam
Jak správně citovat práci
HOFMANOVÁ, Žaneta. Marketing cestovní kanceláře. Ústí nad Labem, 2012. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Fakulta sociálně ekonomická
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Fakulta sociálně ekonomickáUNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM
Fakulta sociálně ekonomickáBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Obchod a marketing
Práce na příbuzné téma
-
Vliv digitalizace na marketing destinace cestovního ruchu
Bára Kováčová -
Social Media marketing podniku cestovního ruchu se zaměřením na Instagram marketing
Simona Nováčková -
Atraktivita destinací cestovního ruchu v Evropské unii ve vazbě na rozvoj kulinářského cestovního ruchu
Iryna Chernenko -
Vliv národní centrály cestovního ruchu (NTO) na konkurenceschopnost České republiky jako destinace cestovního ruchu
Petra Tomšovicová -
Marketing cestovního ruchu Středočeského kraje se zaměřením na Příbramsko
Nikola Bulinová -
Zhodnocení potenciálu destinace cestovního ruchu v České republice se zaměřením na vybraný podnik cestovního ruchu
Daniela Jirásková -
E-Marketing destinace cestovního ruchu - strategie, aktivity, monitoring
Martina Lžičařová -
Marketing domácího cestovního ruchu rodin s dětmi předškolního věku
Tereza Muchová