Problémy spojené s výukou minulého času prostého na úrovni začátečníků – Bc. Renata Skřivánková
Bc. Renata Skřivánková
Bakalářská práce
Problémy spojené s výukou minulého času prostého na úrovni začátečníků
Problematic Issues Connected to Teaching Past Simple Tense at Elementary Level
Abstract:
This thesis deals with problems connected to teaching the Past Simple tense at elementary level. Theoretical part is followed by a description of research that I have conducted in connection with this work. I concentrated on problematic issues which occur in the textbook Inside Out Elementary. To find out more information I interviewed four teachers, and distributed questionnaires among teachers as …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 1. 2007
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/d95tq/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 22. 1. 2007
- Vedoucí: PhDr. Debora Zemenová, M.A.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Filozofická fakultaMasarykova univerzita
Filozofická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Filologie / Anglický jazyk a literatura
Práce na příbuzné téma
-
The Features of English as a Second Language and English as a Foreign language in English Language Teaching in the Czech Republic
Adéla Othová -
Mobile phones usage as a part of M-learning for lower - secondary learners of English as a foreign language
Veronika Kroupová -
Teaching English as a Foreign Language to a Learner with Autism with an Emphasis on Vocabulary Memory Retention
Šárka Ferenčíková -
Extramural English as a Path to English Language Learning
Radka Tlustošová -
Teaching English as a second language at a Montessori school
Marie Šimková -
English as a marketing tool in a non-English speaking environment - a case study of Ikea
Polina Rachkova -
Communicative English Language Teaching in Czech Basic Schools
Barbora Třetinová -
Inductive approach in teaching grammar in English
Petra Semonská