Teachers' and pupils' perspectives on online English lessons during COVID-19 – Mgr. Evelína Gahurová
Mgr. Evelína Gahurová
Diplomová práce
Teachers' and pupils' perspectives on online English lessons during COVID-19
Teachers' and pupils' perspectives on online English lessons during COVID-19
Anotace:
Diplomová práce se zabývá online jazykovými nástroji, které se používají pro výuku a procvičování řečových dovedností v online hodinách angličtiny v době COVID-19. Teoretická část je zaměřena na popis distanční výuky a nabízí přehled online jazykových nástrojů pro výuku, které jsou v dnešní době k dispozici, a platforem používaných pro komunikaci mezi učiteli a žáky. V teoretické části jsou také popsány …víceAbstract:
The diploma thesis deals with online language teaching tools used for teaching and practicing language skills in online English lessons during COVID-19. The theoretical part aims to describe distance learning and offers an overview of online language teaching tools available these days and the platforms used for communication between teachers and learners. Language skills and their practice online …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 21. 4. 2022
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/qreir/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 23. 6. 2022
- Vedoucí: Mgr. Bc. Michaela Sojková Šamalová, Ph.D.
- Oponent: PhDr. Alena Dobrovolná, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasarykova univerzita
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Učitelství anglického jazyka pro základní školy / Učitelství anglického jazyka pro základní školy
Práce na příbuzné téma
-
English Language Teachers’ Adaptation To Online Teaching During and After the Covid Outbreak
Ivo Schmid -
Instagram as a Tool for English Language Teaching: A Case Study of Educational Profiles
Lucie Pokorná -
Young Learners Developing English Language Skills Using Duolingo
Alžběta Kučerová -
The Evaluation of an English Coursebook (Project 4, 4th Edition) with a Focus on Language Skills
Dagmar Tvrdíková -
Intensive Language Courses – Development of the Four Primary Language Skills through Multiple Intelligences Theory
Tomáš Andrášik -
The process of setting goals with a focus on developing language skills
Martina Karpetová