Analýza spokojenosti zákazníků v podniku nkt cables s.r.o. – Ing. Pavel Červenka
Ing. Pavel Červenka
Diplomová práce
Analýza spokojenosti zákazníků v podniku nkt cables s.r.o.
Customers satisfaction analysis in the company nkt cables s.r.o.
Anotace:
Téma pro diplomovou práci – analýza spokojenosti zákazníků – jsem zvolil záměrně s ohledem na svou praxi ve společnosti nkt cables s.r.o. Ambicí této práce není přinést nový převratný pohled na hodnocení spokojenosti externích zákazníků v teoreticko-metodologické rovině, ale k vybranému tématu zpracovat dostupnou odbornou literaturu od předních autorů, vymezit hlavní definice, pojmy, význam a sestavit …víceAbstract:
The topic for the diploma thesis – customer satisfaction analysis – was chosen purposely in consideration of my professional experience at the company nkt cables s.r.o. The ambition of this paper is not to bring a new revolutionary theoretical and methodological perspective on evaluation of external customer satisfaction, but to search and compile specialized literature written by major authors, draw …víceKlíčová slova
Index spokojenosti zákazníků (ISZ) Integrovaný podnikový systém (ERP) Konkurenční výhoda Likertova škála Loajalita Marketingový mix Marketingový výzkum Průzkum spokojenosti zákazníků Retence Řízení vztahů se zákazníky (CRM) Spokojenost zákazníků Systém managementu jakosti (QMS) Teorie diskonfirmace Vedení zákaznických vztahů (LCR).
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 6. 5. 2008
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/c9hb7/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 9. 6. 2008
- Vedoucí: doc. Ing. Milan Kašík, CSc.
- Oponent: Ing. Tomáš Vrbata
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Řízení podniku a podnikové finance
Práce na příbuzné téma
-
Modely měření a zlepšování spokojenosti zákazníků
Kateřina Caklová -
Měření spokojenosti zákazníků s maloobchodní nabídkou čerstvého droždí
Jan Kozák -
Management jakosti ve vztahu ke zvyšování spokojenosti zákazníka
Ester Bendová -
Kvantifikace spokojenosti zákazníka pomocí indexu ECSI
Radka Přikrylová -
Analýza spokojenosti a loajality zákazníků ke značce
Veronika BÍLÁ -
Měření spokojenosti zákazníků Českým svazem lyžařských škol
Monika HOFMANOVÁ -
Zhodnocení spokojenosti zákazníků v podniku zabývajícím se zemědělskou prvovýrobou
Michaela Špačková -
Identifikace příčin klesající spokojenosti zákazníků společnosti Alza.cz, a.s.
Thanh Hang Nguyenová