Měření spokojenosti zaměstnanců Komerční banky, a.s. – Lucie Píšťková
Lucie Píšťková
Bakalářská práce
Měření spokojenosti zaměstnanců Komerční banky, a.s.
The Measuring of an Employee Satisfaction Komerční banky, a.s. (Commercial Bank, a.s.)
Anotace:
Teoretická část se skládá z několika kapitol, zaměřených na firemní prostředí. Je zde uvedena firemní identita, interní public relations, kapitola týkající se fungujícího ale i nefungujícího public relations. Teoretický postup při telemarketingu i osobním prodeji, jejich srovnání, ale i typy lidí, se kterými se v rámci tohoto styku s klienty či zákazníky setkáváme. V teoretické části se vyskytuje i …víceAbstract:
The theoretical part consists of several chapters, focusing on corporate environment. There is mentioned corporate identity, internal public relations, the chapter on functioning but also incorrect public relations. Theoretical method in telemarketing and personal selling, comparisons, but also types of people that are in this contact with clients or customers encounter. The theoretical part is found …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 23. 4. 2015
Zveřejnit od: 23. 4. 2015
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Píšťková, Lucie. Měření spokojenosti zaměstnanců Komerční banky, a.s.. Zlín, 2015. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 23.4.2015
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 23. 4. 2015 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta multimediálních komunikacíBakalářský studijní program / obor:
Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Marketingový výzkum pro potřeby marketingové komunikace
Pavlína Horčičková -
Konstrukce marketingového plánu k posílení firemní identity podniku
Adam Topinka -
Marketingový výzkum
Libor Tománek -
Marketingový mix ve vybrané prodejně
Veronika Macurová -
Firemní kultura
Markéta Šťastná -
Marketingový výzkum spokojenosti zaměstnanců daného podniku
Tereza Chovancová -
Využívání public relations v marketingové komunikaci firmy
Kristýna Nezvedová -
Public relations vybrané instituce
Jan Němeček