Bc. Alena Andočová

Bachelor's thesis

Marketingová analýza udržitelných produktů společnosti dm drogerie markt na Slovensku

Marketing analysis of dm drogerie markt's sustainable products in Slovakia
Abstract:
The bachelor's thesis deals with the subject of marketing analysis and consumer behavior in the assortment of Bio and Eco products of cosmetics goods in dm drogerie markt in Slovakia. The aim of the thesis is to formulate the recommendations for improving activities within the marketing mix based on the analysis and evaluation of the currently solved problem in the area of green marketing in the selected …more
Abstract:
Bakalářská práce se zabývá tématem marketingové analýzy a chování spotřebitelů v sortimentu bio a ekoproduktů drogistického zboží v dm drogerie markt,s.r.o. na Slo-vensku. Cílem práce je formulovat doporučení pro zlepšení aktivit v rámci marketin-gového mixu na základě analýzy a vyhodnocení aktuálně řešeného problému v ob-lasti zeleného marketingu ve vybrané společnosti dm drogerie markt, s.r.o. Výsledky …more
 
 
Language used: Slovak
Date on which the thesis was submitted / produced: 9. 12. 2022

Thesis defence

  • Date of defence: 19. 1. 2023
  • Supervisor: Ing. Renata Čuhlová, Ph.D.
  • Reader: doc. Ing. Ondřej Částek, Ph.D.

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakulta

Masaryk University

Faculty of Economics and Administration

Bachelor programme / field:
Business Management / Business Management