Marketingová analýza udržitelných produktů společnosti dm drogerie markt na Slovensku – Bc. Alena Andočová
Bc. Alena Andočová
Bachelor's thesis
Marketingová analýza udržitelných produktů společnosti dm drogerie markt na Slovensku
Marketing analysis of dm drogerie markt's sustainable products in Slovakia
Abstract:
The bachelor's thesis deals with the subject of marketing analysis and consumer behavior in the assortment of Bio and Eco products of cosmetics goods in dm drogerie markt in Slovakia. The aim of the thesis is to formulate the recommendations for improving activities within the marketing mix based on the analysis and evaluation of the currently solved problem in the area of green marketing in the selected …moreAbstract:
Bakalářská práce se zabývá tématem marketingové analýzy a chování spotřebitelů v sortimentu bio a ekoproduktů drogistického zboží v dm drogerie markt,s.r.o. na Slo-vensku. Cílem práce je formulovat doporučení pro zlepšení aktivit v rámci marketin-gového mixu na základě analýzy a vyhodnocení aktuálně řešeného problému v ob-lasti zeleného marketingu ve vybrané společnosti dm drogerie markt, s.r.o. Výsledky …more
Language used: Slovak
Date on which the thesis was submitted / produced: 9. 12. 2022
Identifier:
https://is.muni.cz/th/sfd69/
Thesis defence
- Date of defence: 19. 1. 2023
- Supervisor: Ing. Renata Čuhlová, Ph.D.
- Reader: doc. Ing. Ondřej Částek, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
ANDOČOVÁ, Alena. \textit{Marketingová analýza udržitelných produktů společnosti dm drogerie markt na Slovensku}. Online. Bachelor's thesis. Brno: Masaryk University, Faculty of Economics and Administration. 2022. Available from: https://theses.cz/id/1f4isy/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakultaMasaryk University
Faculty of Economics and AdministrationBachelor programme / field:
Business Management / Business Management
Theses on a related topic
-
Green marketing
Martin Trojan -
Green marketing
Michael Lerch -
Marketing vědy a jeho specifika
Tomáš Kolařík -
Broiler Welfare and the Consumer: Explaining the Citizen-consumer Gap in the Netherlands.
Emmi Suvaal -
The Role and Impact of Consumer Behavior
Yuandi Cheng -
Lifestyle and Consumer Culture
Kristine Sulakadze -
Branding of consumer electronics: Comparison of branding strategies for consumer electronics by two companies operating in the Czech Republic
Milena MERHOUTOVÁ -
Consumer Behavior in the Sharing Economy – Airbnb Consumer Adoption Factors
Leonor de Almeida Santos Sobreira