Nasadenie systému riadenia vzťahov so zákazníkmi v podniku – Ing. Dušan Križan
Ing. Dušan Križan
Bakalářská práce
Nasadenie systému riadenia vzťahov so zákazníkmi v podniku
CRM implementation in company
Abstract:
The main goal of this bachelor thesis is to analyze business processes within the company Slovanet, a.s. and choose and implement CRM system afterwards.Abstract:
Cieľom bakalárskej práce je analýza obchodných procesov v spoločnosti Slovanet, a.s. a následné uplatnenie výsledkov analýzy pri výbere a implementácii systému riadenia vzťahov so zákazníkmi.
Jazyk práce: slovenština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 4. 7. 2012
Identifikátor:
https://is.ambis.cz/th/vlsi0/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 12. 9. 2012
- Vedoucí: Ing. Bohuslav Martiško, CSc.
- Oponent: Ing. Miroslav Gecovič, CSc.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola regionálního rozvoje a Bankovní institut – AMBIS, Bankovní institut vysoká škola SKVysoká škola regionálního rozvoje a Bankovní institut – AMBIS
Bankovní institut vysoká škola SKBakalářský studijní program / obor:
Bankovnictví / Informační technologie
Práce na příbuzné téma
-
Systém riadenia vzťahov so zákazníkmi nebankových subjektov v podmienkach SR
Beata Šarkanová -
Bankové poplatky ako nástroj riadenia vzťahov so zákazníkmi
Anton Kočan -
Komunikácia ako kľúčová aktivita a nástroj rozvoja vzťahov so zákazníkmi.
Adriána Fedorová -
Riadenie vzťahov so zákazníkmi v praxi
Martin Schwantzer -
Riadenie vzťahov so zákazníkmi vo vybranej banke
Tomáš Michálek -
Analysis of sales and customer support in IT services
Martin Ludík -
Návrh inovatívnych postupov v riadení vzťahov so zákazníkmi
Zuzana Lauermannová -
Vybrané aspekty bankového marketingu v podmienkach SR - Riadenie vzťahov so zákazníkmi
Dominika Galliková