Vliv korporátní identity na postoj spotřebitele – Bc. Iveta Michoňová
Bc. Iveta Michoňová
Diplomová práce
Vliv korporátní identity na postoj spotřebitele
The impact of corporate identity on consumer behaviour
Anotace:
Cílem diplomové práce je sestavit sadu nejvýznamnějších indikátorů firemního designu s přiřazením intenzity ovlivnění spotřebitele. Hlavní cíl a dílčí cíle byly zjišťovány na základě vlastního kvalitativního výzkumu (řízený strukturovaný rozhovor) a kvantitativního výzkumu, realizovaný firmou Škoda Auto a.s., který zahrnuje názory spotřebitelů z několika trhů na novou značku Škoda.Abstract:
The main aim of the thesis is to create a set of the most important indicators of corporate design with the intensity of consumer influence. The main aim and secondary aims were determined on the basis of own qualitative research (pen and paper interview) and quantitative research organised by Škoda Auto Company, which includes consumers' opinions on the new Škoda brand from several markets.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 5. 1. 2024
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 14. 2. 2024
- Vedoucí: Ing. Hana Volfová, Ph.D.
- Oponent: Jana Přikrylová, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné do 5. 1. 2027
- Po tomto datu bude práce dostupná: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ŠKODA AUTO a.s., Škoda Auto Vysoká škola o.p.s.ŠKODA AUTO a.s.
Škoda Auto Vysoká škola o.p.s.Magisterský studijní program / specializace:
Ekonomika a management / Mezinárodní marketing
Práce na příbuzné téma
-
Lifestyle and Consumer Culture
Kristine Sulakadze -
Consumer behaviour analysis as a tool for biocultural heritage conservation: case of Mexican vanilla
Adam Janata -
Consumer Trends and Lifestyle
Mariami Nemstsveridze -
Budování corporate identity pomocí nástrojů marketingové komunikace
Klára Pokutová -
Budování corporate identity vybraného podniku pomocí nástrojů IMK
Ekaterina Ovchenkova -
Inovace corporate identity vybraného podniku pomocí moderních nástrojů IMK
Lucie Zábranská -
Budování corporate identity pomocí nástrojů IMK
Tereza Janečková -
Budování corporate identity pomocí nástrojů IMK
Gabriela Ducháčová