Marketing v segmentu SME na českém trhu – Bc. Martin Průcha
Bc. Martin Průcha
Bakalářská práce
Marketing v segmentu SME na českém trhu
Marketing strategies applied in SME segment within the ČR
Anotace:
Tato bakalářská práce se zaměřuje na problematiku aplikace marketingu v oblasti malých společností (tzv. segment SME (Small and midle enterprises). V první, teoretické, části jsem se věnoval především definici jednotlivých základních pojmů a vztahům mezi nimi. V druhé části se zabývám jednotlivými prvky marketingového plánu jakožto komplexního dokumentu, který definuje a rozvádí jednotlivé metodické …víceAbstract:
In my thesis I focused on problematics of the marketing in use at SME (Small and midle enterprises) segment. In first, theoretical, part I began with introducing and defining basic marketing conceptions and its relationship. In the second part I described several points of marketing plan which is defining and describing several metodic procedures in the development and realization of marketing campaign …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 6. 5. 2009
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/q8o0f/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 24. 6. 2009
- Vedoucí: PhDr. Petr Váňa
- Oponent: Ing. Naděžda Petrů, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Marketing; Marketing Communication; Communication mix; communication campaig
Martin Janků -
HR marketing communication. The Importance of HR marketing for Employer Brand.
Ekaterina Akhmedova -
Communication as load bearing element of marketing communication
Jiří Pivrnec -
The Role of New Media in a Modern Marketing Communication
Roman Sarychev -
The ethical issues in marketing communication
Anastasia Andreeva -
Ethical issues in marketing communication
Karina Khaddad -
Data Mining and Its Effective Utilization in Marketing Communication
Serpil Boyraz -
The role of new media in a modern marketing communication
Petra Nagajdová