Bc. Aneta Chládková

Diplomová práce

Návrh marketingové komunikace hybridních eventů

Design of Marketing Communication for Hybrid Events
Anotace:
Diplomová práce zkoumá virtuální eventy a hledá vhodné hybridní eventy pro Broumov, který je specifický pro svou lokalitu, přístupnost, snahu o ochranu chráněné krajinné oblasti a nedostatečnými ubytovacími kapacitami při pořádání větších kulturních akcí. V teoretické části jsou přiblíženy pojmy z kultury, digitální kultury, generací a jejich používání, dále eventy klasické, virtuální a hybridní. Praktická …více
Abstract:
The thesis examines virtual events and searches for suitable hybrid events for Broumov, which is specific for its location, accessibility, efforts to protect the protected landscape area and insufficient accommodation capacity for larger cultural events. In the theoretical part, the concepts of culture, digital culture, generations and their use, as well as classic, virtual and hybrid events are introduced …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 14. 4. 2023

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: Mgr. Eva Gartnerová, Ph.D.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

Chládková, Aneta. Návrh marketingové komunikace hybridních eventů. Zlín, 2023. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe

Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně

Fakulta multimediálních komunikací

Magisterský studijní program / obor:
Marketingová komunikace / Marketingová komunikace