E-mailingová kampaň internetového obchodu Actisport.cz – Bc. Jakub Ptošek
Bc. Jakub Ptošek
Bachelor's thesis
E-mailingová kampaň internetového obchodu Actisport.cz
E-mail marketing campaign of online store Actisport.cz
Abstract:
Tato bakalářská práce se zabývá e-mail marketingem a e-mailingovými kampaněmi. Cílem práce je navrhnout optimální formu e-mailingové kampaně internetového obchodu Actisport.cz. Bakalářská práce obsahuje dvě části. Teoretická část popisuje marketingovou komunikaci, databázi kontaktů, e-mailingové kampaně, A/B testování a metriky e-mailingových kampaní. V praktické části je představena firma Actisport …moreAbstract:
This Bachelor Thesis is focused on e-mail marketing and e-mail marketing campaigns. The aim of this work is to design the optimal form of the e-mail marketing campaign of the online store Actisport.cz. The Bachelor Thesis consists of two parts. The theoretical part describes marketing communication, contact database, e-mailing campaigns, A/B testing and e-mail marketing metrics. In the practical part …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 30. 6. 2020
Identifier:
https://is.slu.cz/th/io7h8/
Thesis defence
- Date of defence: 21. 8. 2020
- Supervisor: Ing. Martin Klepek, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
PTOŠEK, Jakub. \textit{E-mailingová kampaň internetového obchodu Actisport.cz}. Online. Bachelor's thesis. Opava: Silesian University in Opava, School of Business Administration in Karvina. 2020. Available from: https://theses.cz/id/1h5x7b/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Slezská univerzita v Opavě, Obchodně podnikatelská fakulta v KarvinéSilesian University in Opava
School of Business Administration in KarvinaBachelor programme / field:
Economics and Management / Business Economics and Management
Theses on a related topic
-
Automatizace e-mailingu internetového obchodu
Jakub Ptošek -
Optimalizace online marketingové komunikace vybrané firmy
Šimeček Šimeček -
Online marketingová komunikace vybrané firmy
Nela Sidorová -
Online marketingová komunikace internetového obchodu Laporte.cz
Michal Huťka -
Blogování jako podstatná součást online marketingové komunikace
Tereza Drtinová -
Online marketingová komunikace Papírnictví Stanislav Olšák v době pandemie
Terezie Dobešová -
Online marketingová komunikace neziskové organizace Colliery SRDCEM
Aneta Pindurová -
Online marketingová komunikace restaurace
Šárka Bartošková