Vliv socioekonomického statusu rodin na postavení žáků v třídním kolektivu – Michaela Marková
Michaela Marková
Bakalářská práce
Vliv socioekonomického statusu rodin na postavení žáků v třídním kolektivu
The Impact of Socioeconomic Status of a Family on a Pupil's Classroom Status
Anotace:
Bakalářská práce se zaměřuje na vliv socioekonomického statusu rodin na postavení žáků v třídním kolektivu. V první kapitole teoretické části je vymezen socioekonomický status, dále jsou popsány proměnné k zjištění socioekonomického statusu, sociální status a stratifikace. Ve druhé části je definována rodina, její typy, funkce, charakteristické znaky současné rodiny a v neposlední řadě rodinné prostředí …víceAbstract:
The bachelor's thesis focuses on the impact of the socio-economic status of families on the status of pupils in the class collective. The first chapter of the theoretical part defines socio- economic status, then describes the variables to determine socio-economic status, social status and stratification. The second part defines the family, its types, functions, characteristics of the current family …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 25. 4. 2023
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Marková, Michaela. Vliv socioekonomického statusu rodin na postavení žáků v třídním kolektivu. Zlín, 2023. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta humanitních studiíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta humanitních studiíBakalářský studijní program / obor:
Sociální pedagogika / Sociální pedagogika
Práce na příbuzné téma
-
Postavení žáka se speciálními vzdělávacími potřebami v kolektivu třídy v Montessori škole a v běžné základní škole
Pavla LUDVÍKOVÁ -
Postavení žáků s lehkým mentálním postižením v kolektivu žáků v zařízení s nařízenou ústavní nebo ochrannou výchovou
Ladislav Nachlinger -
Možnosti podpory osob s autismem v oblasti výchovy a vzdělávání v rámci Moravskoslezského kraje
Monika CHVĚJOVÁ -
Vliv narušené komunikační schopnosti na školní úspěšnost a postavení žáka v kolektivu třídy na prvním stupni základní školy z pohledu pedagogů
Michaela Havířová -
Postavení žáka mongolského původu v třídním kolektivu základní školy
Žaneta Kaprasová -
Sociometrická pozice žáka s epilepsií
Magdaléna VOKURKOVÁ -
ŽÁK STARŠÍHO ŠKOLNÍHO VĚKU A JEHO POZICE V TŘÍDNÍM KOLEKTIVU
Michaela KANTOROVÁ -
Pozice nadaného žáka v třídním kolektivu
Darina Weberová