Kateřina Benešová
Bachelor's thesis
Marketingový plán pro vybranou společnost
Marketing plan for selected company
Abstract:
Téma bakalářské práce je „Marketingový plán pro vybranou společnost“ a jejím hlavním cílem je zmapovat aktuální koncepci a navrhnout úpravy, jež povedou ke zlepšení současných marketingových procesů ve společnosti Amer sports. Práce je členěna na teoretickou a praktickou část. Teoretická část se věnuje základním poznatkům z marketingového odvětví, které tvorbu marketingového plánu v podniku ovlivňují …moreAbstract:
The topic of the bachelor thesis is „Marketing plan for selected company“. The main objective of the thesis is a practical descripton of a marketing plan of Amer sports company and its evaluation. Recommendations are given to improve the plan. The thesis consist of theoretical and practical part. The theoretical part gives overview of ordinary marketing knowledge which defines the marketing plan in …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 15. 4. 2019
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/amwgv/
Thesis defence
- Date of defence: 11. 6. 2019
- Supervisor: Ing. Juraj Eisel, Ph.D.
- Reader: Ing. David Mareš, Ph.D.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Bachelor programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication
Theses on a related topic
-
Marketingový plán
Klára Sonnková -
Marketingový plán
Natallia Liaonava -
Marketingový plán pro zvýšení konkurenceschopnosti vybrané firmy
Jan Záruba -
Marketingový komunikační mix pro nově vzniklý podnik
Lukáš Sajvera -
Digital marketing plan for a book using service-oriented marketing mix
Silvia Nagyová -
Marketingový mix vybrané prodejny
Nela Jurygáčková -
Marketingový mix vybrané společnosti
Terezie Kowolowská -
Marketingový mix společnosti TRESTLES, a.s.
Tomáš Bosák