Výuka výslovnosti v hodinách angličtiny na 2.stupni základní školy – Bc. Ilona HANZLÍKOVÁ
Bc. Ilona HANZLÍKOVÁ
Master's thesis
Výuka výslovnosti v hodinách angličtiny na 2.stupni základní školy
Teaching pronunciation in English lessons at upper primary school
Abstract:
Práce se zabývá problematikou výuky anglické výslovnosti na 2. stupni základní školy. Cílem práce bylo zjistit, jakým způsobem se na 2. stupni základní školy vučuje anglická výslovnost a její jednotlivé aspekty a jakým způsobem se učebnice anglicého jazyka zabývají problematikou výslovnosti. Práce se skládá ze dvou částí - teoretické a prakticé. Teoretická část zahrnuje poznatky o vyučování, vyučování …moreAbstract:
The thesis deals with teaching English pronuncition at the upper primary level.The goal of the work is to find out which way pronunciation and its individual aspects are being taught and how textbooks deal with the phenomenon of teaching pronunciation.The thesis is divided into two parts. The first part covers a theoretical background and the second part is a practical part, which includes a method …more
Language used: English
Date on which the thesis was submitted / produced: 29. 6. 2012
Accessible from:: 29. 6. 2012
Thesis defence
- Supervisor: Mgr. Danuše Hurtová
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
HANZLÍKOVÁ, Ilona. Výuka výslovnosti v hodinách angličtiny na 2.stupni základní školy. Plzeň, 2012. diplomová práce (Mgr.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta pedagogická
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 29.6.2012
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou od 29. 6. 2012 dostupné: světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta pedagogickáUniversity of West Bohemia
Faculty of EducationMaster programme / field:
Teacher Training for Basic Schools / AJ-RJ
Theses on a related topic
-
Výslovnost v učebnicích anglického jazyka pro mluvčí českého jazyka publikovaných od roku 1918 do současnosti
Tereza RYKLOVÁ -
Aspekty znalosti slovní zásoby v učebnicích anglického jazyka na 2. stupni základní školy
Michaela Trnová -
Výběr učebnice anglického jazyka pro první stupeň základní školy
Michaela Semerádová -
Identity v učebnicích anglického jazyka
Jana Kubrická -
Srovnávací analýza učebnic anglického jazyka pro 2. stupeň ZŠ z hlediska naplnění požadavků RVP ZV
Veronika Schmidtová -
Didaktické využití tématu sport v řadě učebnic anglického jazyka Cambridge English Empower pro nižší úroveň pokročilosti (A1-B1+)
Monika Ryvolová -
Techniky prezentace slovní zásoby ve vybraných učebnicích anglického jazyka na úrovni B1
Tereza Merhautová -
Vliv angličtiny - prvního cizího jazyka na vyučování/učení se francouzštiny - druhého cizího jazyka
Kristýna PETŘÍČKOVÁ