Komunikační program uvedení nového modelu užitkového vozu na český trh. – Bc. Filip Zelenka
Bc. Filip Zelenka
Diplomová práce
Komunikační program uvedení nového modelu užitkového vozu na český trh.
Communication program introducing a new commercial car model to the Czech market.
Anotace:
Diplomová práce se zabývá problematikou uvedení nového výrobku na trh. Zde se konkrétně jedná o návrh komunikačního programu uvedení nového modelu užitkového vozu na český trh. Hlavním cílem práce, je navrhnout a provéct komunikační program pro představení nejdůležitějšího výrobku vybrané společnosti V úvodní části práce jsou stanovena teoretická východiska, která jsou získávána převážně z odborné …víceAbstract:
The main subject of the thesis is a communication program in the automotive industry. First part of the thesis defines theory of marketing, including marketing strategy and other marketing instruments. The practical part describes Mercedes-Benz Vans Czech Republic Inc. and suggests a communication program for the new Sprinter. The practical part is supplemented by a questionnaire survey. The work …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 11. 2019
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Václav Kala, CSc.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaČeská zemědělská univerzita v Praze
Provozně ekonomická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Hospodářská politika a správa / Veřejná správa a regionální rozvoj
Práce na příbuzné téma
-
Marketingový komunikační mix vybraného pivovaru.
Martina Lachmanová -
Optimization of influencer marketing as a part of the communication mix
Ema Procházková -
Marketingový komunikační mix vybraného podniku v závislosti na změnách jeho marketingového mixu
Helena Plívová -
Marketingový komunikační mix vybraného podniku - produktu
Jiří Truneček -
Kritéria ovlivňující nákupní rozhodovací proces zákazníka při nákupu vybraného druhu zboží
Petr Neckař -
Marketingová strategie vybraného umělce se zaměřením na komunikační mix
Soňa Danihelová -
Marketingový komunikační mix vybraného podniku - projektová studie
Pavel Řepásek -
Marketingový a komunikační mix Národní galerie Praha a Státního muzea Ermitáž
Katarína Krátka
Název
Vložil
Vloženo
Práva