Bc. Daniela Hrdličková

Bachelor's thesis

Obal a etiketa produktu z pohledu neuromarketingu

Package and Product Label from the Perspective of Neuromarketing
Abstract:
Tato bakalářská práce se zabývá obalem a etiketou z pohledu neuromarketingu. Teoretická část vymezuje pojmy obal, etiketa, psychologie vmarketingové komunikaci a konečně i neuromarketing. Praktická část je zaměřená na průzkum, který spočívá vměření oční kamerou a následném rozhovoru. Vjednotlivých kapitolách jsou popsány obaly vybrané k měření, výběr respondentů a průběh sběru dat a jejich vyhodnocení …more
Abstract:
This bachleor thesis deals with packaging and label from the perspective of neuromarketing. The theoretical part defines the terms packaging, label, psychology in marketing communication and finally neuromarketing. The practical part is focused on research, which consist in measuring by the eye camera and the following interview. The individual chapters describe the packages selected for measurement …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 30. 4. 2019

Thesis defence

  • Date of defence: 20. 6. 2019
  • Supervisor: Ing. Pavel Rosenlacher
  • Reader: Mgr. Michal Tomčík, PhD.

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správní

University of Finance and Administration

Bachelor programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication