Obal a etiketa produktu z pohledu neuromarketingu – Bc. Daniela Hrdličková
Bc. Daniela Hrdličková
Bakalářská práce
Obal a etiketa produktu z pohledu neuromarketingu
Package and Product Label from the Perspective of Neuromarketing
Anotace:
Tato bakalářská práce se zabývá obalem a etiketou z pohledu neuromarketingu. Teoretická část vymezuje pojmy obal, etiketa, psychologie vmarketingové komunikaci a konečně i neuromarketing. Praktická část je zaměřená na průzkum, který spočívá vměření oční kamerou a následném rozhovoru. Vjednotlivých kapitolách jsou popsány obaly vybrané k měření, výběr respondentů a průběh sběru dat a jejich vyhodnocení …víceAbstract:
This bachleor thesis deals with packaging and label from the perspective of neuromarketing. The theoretical part defines the terms packaging, label, psychology in marketing communication and finally neuromarketing. The practical part is focused on research, which consist in measuring by the eye camera and the following interview. The individual chapters describe the packages selected for measurement …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 4. 2019
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/qgrlj/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 20. 6. 2019
- Vedoucí: Ing. Pavel Rosenlacher
- Oponent: Mgr. Michal Tomčík, PhD.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Uplatnění psychologie v marketingu
Hana Skarbinová -
Obal a etiketa produktu z pohledu neuromarketingu
Ester Jagobová -
Etikety a obaly vybraných nealkoholických nápojů a jejich vliv na nákupní chování spotřebitele
Michal Oborný -
Vliv obalu a etikety na spotřebitelské chování na trhu piva a sladových výrobků
Matěj Rašovský -
Analýza označování vín na etiketách
Tomáš Ventruba