Bc. Jiří Kůrka
Master's thesis
Generace Z a její postoje k elektromobilitě
Abstract:
Cílem práce bylo zhodnotit informovanost tuzemské generace Z v oblasti elektromobility a zároveň posoudit postoje dané generace k dopravním prostředkům s elektrickým pohonem. Data byla získána za pomoci primárního sběru dat dotazníkového šetření a sekundární obsahové analýzy z webových stránek společnosti E.ON Drive Infrastrukture CZ, s. r. o. Data byla zpracována na základě popisné statistické metody …moreAbstract:
The aim of the study was to assess the awareness of the domestic generation Z in the field of electromobility and at the same time to assess the attitudes of this generation towards electric vehicles. The data was obtained using primary data collection of a questionnaire survey and secondary content analysis from the website of E.ON Drive Infrastructure CZ, s. r. o. The data was processed based on …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 6. 5. 2024
Identifier:
https://is.vstecb.cz/th/e5nhs/
Thesis defence
- Date of defence: 26. 6. 2024
- Supervisor: Ing. Radim Dušek, Ph.D.
- Reader: Ing. Helena Švejdová
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých BudějovicíchInstitute of Technology and Business in České Budějovice
Master programme / field:
Business Economy / Business Administration
Theses on a related topic
-
Moderní nástroje marketingové komunikace a jejich pozice v současné integrované marketingové komunikaci
Marek Tocháček -
Integrovaná marketingová komunikace - využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Rustam Galeev -
Moderní nástroje marketingové komunikace (zhodnocení efektivity vybraných nástrojů)
Kristýna Crkvová -
Využití reklamy jako nástroje Integrované marketingové komunikace v průběhu životního cyklu výrobku
Barbora Málková -
Analýza reportu udržitelnosti jako nástroje marketingové komunikace se zaměřením na udržitelné řízení lidských zdrojů a angažovanost zaměstnanců
Ivana Štejnarová -
Nástroje marketingové komunikace v praxi
Anastassiya Sinitskaya -
Stereotypy jako efektivní nástroj marketingové komunikace
Adéla Mrzílková -
Budování corporate identity pomocí nástrojů marketingové komunikace
Klára Pokutová