Generace Z a její postoje k elektromobilitě – Bc. Jiří Kůrka
Bc. Jiří Kůrka
Diplomová práce
Generace Z a její postoje k elektromobilitě
Anotace:
Cílem práce bylo zhodnotit informovanost tuzemské generace Z v oblasti elektromobility a zároveň posoudit postoje dané generace k dopravním prostředkům s elektrickým pohonem. Data byla získána za pomoci primárního sběru dat dotazníkového šetření a sekundární obsahové analýzy z webových stránek společnosti E.ON Drive Infrastrukture CZ, s. r. o. Data byla zpracována na základě popisné statistické metody …víceAbstract:
The aim of the study was to assess the awareness of the domestic generation Z in the field of electromobility and at the same time to assess the attitudes of this generation towards electric vehicles. The data was obtained using primary data collection of a questionnaire survey and secondary content analysis from the website of E.ON Drive Infrastructure CZ, s. r. o. The data was processed based on …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 6. 5. 2024
Identifikátor:
https://is.vstecb.cz/th/e5nhs/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 26. 6. 2024
- Vedoucí: Ing. Radim Dušek, Ph.D.
- Oponent: Ing. Helena Švejdová
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých BudějovicíchVysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Magisterský studijní program / obor:
Podniková ekonomika / Podniková ekonomika - Ekonom výroby
Práce na příbuzné téma
-
Moderní nástroje marketingové komunikace a jejich pozice v současné integrované marketingové komunikaci
Marek Tocháček -
Integrovaná marketingová komunikace - využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Rustam Galeev -
Moderní nástroje marketingové komunikace (zhodnocení efektivity vybraných nástrojů)
Kristýna Crkvová -
Využití reklamy jako nástroje Integrované marketingové komunikace v průběhu životního cyklu výrobku
Barbora Málková -
Analýza reportu udržitelnosti jako nástroje marketingové komunikace se zaměřením na udržitelné řízení lidských zdrojů a angažovanost zaměstnanců
Ivana Štejnarová -
Nástroje marketingové komunikace v praxi
Anastassiya Sinitskaya -
Stereotypy jako efektivní nástroj marketingové komunikace
Adéla Mrzílková -
Budování corporate identity pomocí nástrojů marketingové komunikace
Klára Pokutová