Karolína Tančiboková

Bakalářská práce

Management of Complaint Handling Process in a Manufacturing Company

Řízení procesu vyřizování reklamací ve výrobní společnosti
Anotace:
Cílem bakalářské práce je posoudit proces vyřizování reklamací jako důležitý postup ke spokojenosti zákazníka a implementací systému jakosti. Analýza reklamací může být brána ze dvou úhlů pohledu. Z marketingového hlediska mluvíme o takovém řízení reklamací, které je zaměřeno na odstranění problémů, které ovlivňují spokojenost zákazníka. Hlavním úkolem je tedy udržení zákazníků a jich celková spokojenost …více
Abstract:
The aim of this bachelor thesis is to evaluate the relevance of complaint handling process as an important procedure towards customer satisfaction and quality system implementation. The analysis of complaints is approached and seen mainly from two perspectives. Complaint management from the marketing perspective which focuses on elimination of failures for customers. Here, retention and satisfaction …více
 
 
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 3. 2018

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 4. 6. 2019
  • Vedoucí: Jaroslav Halík
  • Oponent: Ludmila Štěrbová

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/76483