Management of Complaint Handling Process in a Manufacturing Company – Karolína Tančiboková
Karolína Tančiboková
Bachelor's thesis
Management of Complaint Handling Process in a Manufacturing Company
Řízení procesu vyřizování reklamací ve výrobní společnosti
Abstract:
Cílem bakalářské práce je posoudit proces vyřizování reklamací jako důležitý postup ke spokojenosti zákazníka a implementací systému jakosti. Analýza reklamací může být brána ze dvou úhlů pohledu. Z marketingového hlediska mluvíme o takovém řízení reklamací, které je zaměřeno na odstranění problémů, které ovlivňují spokojenost zákazníka. Hlavním úkolem je tedy udržení zákazníků a jich celková spokojenost …moreAbstract:
The aim of this bachelor thesis is to evaluate the relevance of complaint handling process as an important procedure towards customer satisfaction and quality system implementation. The analysis of complaints is approached and seen mainly from two perspectives. Complaint management from the marketing perspective which focuses on elimination of failures for customers. Here, retention and satisfaction …more
Language used: English
Date on which the thesis was submitted / produced: 15. 3. 2018
Identifier:
http://www.vse.cz/vskp/eid/76483
Thesis defence
- Date of defence: 4. 6. 2019
- Supervisor: Jaroslav Halík
- Reader: Ludmila Štěrbová
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/76483
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bachelor programme / field:
Mezinárodní ekonomické vztahy / International Business
Theses on a related topic
-
Use of modelling and simulation for improving a business process
Tural Aliyev -
Control of Continuous Casting Process Based on Two-Dimensional Flow Field Measurements
Shereen Abouelazayem -
Customer satisfaction in the Bulgarian civil aviation market - Case study of customer satisfaction analysis of Bulgaria Air
Nadezhda Iliyanova Rusinova -
Customer satisfaction and how to measure it
Davit Sioridze -
Customer satisfaction and how to measure it (case study)
Sherif Chalifa -
Customer satisfaction and how to measure it (case study)
Huong Thanh Duong -
Customer Satisfaction as the key to success for hospitality industry
Shubham Garg -
Management stížností
Aneta Skočovská