Karolína Tančiboková

Bachelor's thesis

Management of Complaint Handling Process in a Manufacturing Company

Řízení procesu vyřizování reklamací ve výrobní společnosti
Abstract:
Cílem bakalářské práce je posoudit proces vyřizování reklamací jako důležitý postup ke spokojenosti zákazníka a implementací systému jakosti. Analýza reklamací může být brána ze dvou úhlů pohledu. Z marketingového hlediska mluvíme o takovém řízení reklamací, které je zaměřeno na odstranění problémů, které ovlivňují spokojenost zákazníka. Hlavním úkolem je tedy udržení zákazníků a jich celková spokojenost …more
Abstract:
The aim of this bachelor thesis is to evaluate the relevance of complaint handling process as an important procedure towards customer satisfaction and quality system implementation. The analysis of complaints is approached and seen mainly from two perspectives. Complaint management from the marketing perspective which focuses on elimination of failures for customers. Here, retention and satisfaction …more
 
 
Language used: English
Date on which the thesis was submitted / produced: 15. 3. 2018

Thesis defence

  • Date of defence: 4. 6. 2019
  • Supervisor: Jaroslav Halík
  • Reader: Ludmila Štěrbová

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/76483