Sára Holasová

Bachelor's thesis

Chování spotřebitele na trhu s přírodní kosmetikou

Consumer behaviour in the natural cosmetics market
Anotácia:
Bakalářská práce se zabývá chováním spotřebitele na trhu s přírodní kosmetikou. Cílem práce je zjistit chování spotřebitelů na trhu s přírodní kosmetikou, identifikovat faktory, které je při výběru kosmetiky ovlivňují, určit zdroje informací, které spotřebitelé vyhledávají před nákupem a navrhnout doporučení pro subjekty na trhu. Primární data byla získána pomocí dotazníkového šetření. Analýza primárních …viac
Abstract:
The bachelor thesis describes consumer behaviour in the natural cosmetics market. The aim of the thesis is to find out the behaviour of consumers in the natural cosmetics market, to identify the factors that influence them when choosing cosmetics, to determine the sources of information that consumers look for before purchasing and to propose recommendations for subjects in the market. Primary data …viac
 
 
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 12. 2022

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 26. 1. 2023
  • Vedúci: Ing. Irena Antošová, Ph.D.
  • Oponent: Jana Stávková, CSc.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Mendelova univerzita v Brně, Provozně ekonomická fakulta

Mendel University in Brno

Faculty of Business and Economics

Bachelor programme / odbor / specializace:
Economics and management / Trade management / Manažerské techniky