Firemní kultura ve vybrané společnosti – Ing. Tomáš Saladiak
Ing. Tomáš Saladiak
Bakalářská práce
Firemní kultura ve vybrané společnosti
The corporate culture in chosen company
Anotace:
Cílem této práce bylo přispět k rozvoji řízení firemní kultury ve společnosti přiblížením základních aspektů, které kulturu ovlivňují. Co vůbec firemní kultura obsahuje, je přiblíženo v první části práce. Dále se zaměřujeme na samotnou změnu firemní kultury a její složky. V poslední části práce byl zjištěn stupeň vnímání firemní kultury, který nám posloužil při praktické části práce.Abstract:
The aim of this work was to aid the development of corporate culture by clarifying the basic aspects which could affect it. The first part of this work tackled what corporate culture is. The next part was targeted on the changes in corporate culture and the parts that make it up. The final section was to identify what could help us with the practical aspect of this work.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 24. 4. 2013
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/lnkt5/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 10. 6. 2013
- Vedoucí: Mgr. Jarmila Reichel
- Oponent: doc. Ing. Anna Klosová, CSc.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
COVID-19's Effect on Corporate Culture
Gerardo Ruben Lafebre -
Proposal for the development of corporate culture at Logoprint
Volodymyr Ushno -
Safeguarding Corporate Culture in the Hybrid Workplace
Ilya Novokhatskiy -
How SAP Incorporates Inclusivity in their Corporate Culture
Preethika Prasanthan -
Budování corporate identity vybraného podniku pomocí nástrojů IMK
Ekaterina Ovchenkova -
Corporate design jako integrální součást firemní kultury
Kateřina Skalická -
Budování corporate identity pomocí nástrojů marketingové komunikace
Klára Pokutová -
Corporate design jako integrální součást firemní kultury
Markéta Kubíková