Implementace marketingových komunikací v realitní kanceláři REAL SPEKTRUM REALITNÍ, spol. s r.o. – Bc. Blanka NAVRÁTILOVÁ
Bc. Blanka NAVRÁTILOVÁ
Diplomová práce
Implementace marketingových komunikací v realitní kanceláři REAL SPEKTRUM REALITNÍ, spol. s r.o.
Implementation of marketing communications in the real estate REAL SPEKTRUM REALITNÍ, spol. s r. o.
Anotace:
Moje diplomová práce se zabývá marketingovou komunikací realitní kanceláře REAL SPEKTRUM REALITNÍ, spol. s r. o. Marketingová komunikace je jedním z nejviditelnějších a nejdiskutovanějších nástrojů marketingového mixu s rostoucím dopadem na společnost i podnikání. Práce poskytuje potřebný teoretický rámec, který vychází z odborné marketingové literatury, hodnotí stávající komunikaci firmy v podmínkách …víceAbstract:
My Master Thesis solves the marketing communications in the real estate REAL SPEKTRUM REALITNÍ, spol. s r. o. The marketing communications are one of the most visible and most discussed instrument of the marketing mix with the growing impact on the society and enterprise too. The Master Thesis provides necessary theoretic frame which coming-out from the special marketing literature, judge the existing …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 9. 5. 2006
Identifikátor:
3938
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 6. 6. 2006
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
NAVRÁTILOVÁ, Blanka. \textit{Implementace marketingových komunikací v realitní kanceláři REAL SPEKTRUM REALITNÍ, spol. s r.o.}. Online. Diplomová práce. Zlín: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomiky. 2006. Dostupné z: https://theses.cz/id/1iigab/.
Jak správně citovat práci
NAVRÁTILOVÁ, Blanka. Implementace marketingových komunikací v realitní kanceláři REAL SPEKTRUM REALITNÍ, spol. s r.o.. Zlín, 2006. diplomová práce (Ing.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 07. 05. 2013
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlný text práce je k dispozici v elektronické podobě.
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta managementu a ekonomikyMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management a marketing
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
Karyna Yusupova -
Integrovaná marketingová komunikace - využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Rustam Galeev -
Moderní marketingová komunikace společnosti s integrovaným portfoliem zákazníků B2B a B2C
Klára Švábová -
Marketingová komunikace společnosti Cafe Eternity
Lucie Onderková -
Marketingová komunikace společnosti HON-KUCHYNĚ
Lukáš Dedek -
Marketingová komunikace pojišťovny Kooperativa
Eliška Přikrylová -
Marketingová komunikace při zavedení nového produktu na trh
Veronika Čelková -
Online marketingová komunikace organizace Základní škola a mateřská škola Montessori Ostrava
Lucie Vavrušková