Bc. Zdeněk Zeman
Bakalářská práce
Vizuální styl pražírny kávy
Corporate identity of Coffee-roasting company
Anotace:
Vizuální styl pražírny kávy Teoretická část práce se bude zabývat problematikou jednotného vizuálního stylu, požadavky na jednotný styl firmy, požadavky na značku a obaly. Cílem praktické části je návrh jednotného grafického stylu pro Pražírnu kávy Strmilov, navrhnoutc značku, grafický manuál, obaly na produkty.Abstract:
Corporate identity of Coffee-roasting company The theoretical part of this bachelor's thesis deals with the issue of corporate indetity, demands on company's visual identity, demands on logo and packages. The main aim of the practical part is to create a corporate identity manual for Pražírna kávy Strmilov company, to design logo and products packaging.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 16. 5. 2007
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/lj7g8/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 4. 2. 2008
- Vedoucí: Mgr. Lucie Wessely
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Fakulta informatikyMasarykova univerzita
Fakulta informatikyBakalářský studijní program / obor:
Aplikovaná informatika / Aplikovaná informatika
Práce na příbuzné téma
-
Corporate identity v dobe internetu a vytvorenie identity pre konkrétnu firmu prostredníctvom tvorby webu
Valentína Mačičáková -
Budování corporate identity vybraného podniku pomocí nástrojů IMK
Vitalina Besogonova -
Corporate Identity konkrétní společnosti
Soňa Smejkalová -
Corporate Identity
Šárka Bucharová -
Brand & Corporate Identity pro značku High & Focused
Alfred Czital -
Corporate identity design pro grafickou platformu Graphico
Jakub Kněžínek -
Corporate Identity jako prostředek pro dosažení Corporate Image
Ondřej Kopřiva -
Corporate identity pro firmu Original
David Šauer