Aleksandar Donev, MSc.

Disertační práce

Typography in Advertising

Typography in Advertising
Anotace:
Tato práce zkoumá užívání písma a typografie v oblasti reklamy a jejich roli při vytváření reklamního sdělení. Můj přístup při zpracování tohoto tématu je zejména teoretický a opírá se o statistiky, ankety, případové studie a analýzu mnoha zdrojů tematické literatury. Součástí práce je taktéž analýza faktorů, díky kterýmž se typografie stává vhodnou právě pro reklamní účely.
Abstract:
This thesis is set to investigate the use of type and typography in advertising, the role of typography in rendering the advertising message and the effects it has on the same. The approach undertaken in this thesis is mainly theoretical, including statistics, a survey, a case study and an analysis of literature from various sources in the field of the research. I have analysed the factors that make …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 7. 10. 2015
Zveřejnit od: 7. 10. 2015

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: doc. PhDr. Zdeno Kolesár, Ph.D.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

Donev, Aleksandar. Typography in Advertising. Zlín, 2015. disertační práce (Ph.D.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací

Plný text práce

Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 7.10.2015

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou od 7. 10. 2015 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe