Aleksandar Donev, MSc.
Disertační práce
Typography in Advertising
Typography in Advertising
Anotace:
Tato práce zkoumá užívání písma a typografie v oblasti reklamy a jejich roli při vytváření reklamního sdělení. Můj přístup při zpracování tohoto tématu je zejména teoretický a opírá se o statistiky, ankety, případové studie a analýzu mnoha zdrojů tematické literatury. Součástí práce je taktéž analýza faktorů, díky kterýmž se typografie stává vhodnou právě pro reklamní účely.Abstract:
This thesis is set to investigate the use of type and typography in advertising, the role of typography in rendering the advertising message and the effects it has on the same. The approach undertaken in this thesis is mainly theoretical, including statistics, a survey, a case study and an analysis of literature from various sources in the field of the research. I have analysed the factors that make …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 7. 10. 2015
Zveřejnit od: 7. 10. 2015
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Donev, Aleksandar. Typography in Advertising. Zlín, 2015. disertační práce (Ph.D.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 7.10.2015
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 7. 10. 2015 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta multimediálních komunikacíDoktorský studijní program / obor:
Visual Arts / Multimedia and Design
Práce na příbuzné téma
-
Vizuální komunikace pro klienta gastro průmyslu
Anežka Janečková -
Vizuální komunikace pro nekomerční organizaci
Hynek Král -
Meziválečná typografie jako specifický nástroj modernistické ideologie
Martin Ponec -
Vizuální identita a komunikace soukromého historického objektu
Adéla Krompová -
Vizuální zpracování segmentu přednášky Základy vizuální komunikace: Rozpal písma
Pavel Maček -
Vizuální komunikace webových stránek
Michal Ischia -
Komentovaný překlad vybraných částí z knihy Neelektronnyje pisma od Jany Jakovlevové
Lenka Kubová -
Čitelnost písma, návrh písma s vysokou čitelností a rasterizace fontů
Matěj Málek