Aneta Nekolová

Bachelor's thesis

Online marketingová komunikace největších řetězců s potravinami v České republice

Abstract:
Cílem této bakalářské práce je identifikovat a vyhodnotit online marketingovou komunikaci 5 největších řetězců s potravinami v České republice (Lidl Česká republika s.r.o., Kaufland Česká republika v.o.s., Albert Česká republika s.r.o., Penny Market s.r.o. a Tesco Stores a.s.). Po zpracování literární rešerše bylo zvoleno několik vhodných metod na základě, kterých bude splněn cíl. K zanalyzování online …more
Abstract:
The aim of this bachelor thesis is to identify and evaluate the online marketing communication of the 5 largest grocery chains in the Czech Republic (Lidl Česká republika s.r.o., Kaufland Česká republika v.o.s., Albert Česká republika s.r.o., Penny Market s.r.o. and Tesco Stores a.s.). After the literature search, several appropriate methods were selected based on which the objective will be met. Content …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 7. 5. 2024

Thesis defence

  • Date of defence: 24. 6. 2024
  • Supervisor: Mgr. Michal Konečný, PhD.
  • Reader: Ing. Martina Pacasová

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích

Institute of Technology and Business in České Budějovice

Bachelor programme / field:
Business Economics / Business Economics