Online marketingová komunikace největších řetězců s potravinami v České republice – Aneta Nekolová
Aneta Nekolová
Bachelor's thesis
Online marketingová komunikace největších řetězců s potravinami v České republice
Abstract:
Cílem této bakalářské práce je identifikovat a vyhodnotit online marketingovou komunikaci 5 největších řetězců s potravinami v České republice (Lidl Česká republika s.r.o., Kaufland Česká republika v.o.s., Albert Česká republika s.r.o., Penny Market s.r.o. a Tesco Stores a.s.). Po zpracování literární rešerše bylo zvoleno několik vhodných metod na základě, kterých bude splněn cíl. K zanalyzování online …moreAbstract:
The aim of this bachelor thesis is to identify and evaluate the online marketing communication of the 5 largest grocery chains in the Czech Republic (Lidl Česká republika s.r.o., Kaufland Česká republika v.o.s., Albert Česká republika s.r.o., Penny Market s.r.o. and Tesco Stores a.s.). After the literature search, several appropriate methods were selected based on which the objective will be met. Content …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 7. 5. 2024
Identifier:
https://is.vstecb.cz/th/i5dq1/
Thesis defence
- Date of defence: 24. 6. 2024
- Supervisor: Mgr. Michal Konečný, PhD.
- Reader: Ing. Martina Pacasová
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
NEKOLOVÁ, Aneta. \textit{Online marketingová komunikace největších řetězců s potravinami v České republice}. Online. Bachelor's thesis. České Budějovice: Institute of Technology and Business in České Budějovice. 2024. Available from: https://theses.cz/id/1jgw0d/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých BudějovicíchInstitute of Technology and Business in České Budějovice
Bachelor programme / field:
Business Economics / Business Economics
Theses on a related topic
-
Online marketingová komunikace největších drogistických řetězců v České republice
Hana Kunešová -
Online marketingová komunikace vybrané firmy
Vanesa Kubenková -
Online marketingová komunikace ve vybrané firmě
Petr Podhorný -
Online marketingová komunikace vybraného e-shopu
Anna Podstawková -
Online marketingová komunikace společnosti FATIMA Dance a Fitness
Spěvák Spěvák -
Online marketingová komunikace restaurace
Šárka Bartošková -
Online marketingová komunikace vybrané společnosti
Lucie Miková -
Online marketingová komunikace neziskové organizace Colliery SRDCEM
Aneta Pindurová