Aneta Nekolová

Bakalářská práce

Online marketingová komunikace největších řetězců s potravinami v České republice

Anotace:
Cílem této bakalářské práce je identifikovat a vyhodnotit online marketingovou komunikaci 5 největších řetězců s potravinami v České republice (Lidl Česká republika s.r.o., Kaufland Česká republika v.o.s., Albert Česká republika s.r.o., Penny Market s.r.o. a Tesco Stores a.s.). Po zpracování literární rešerše bylo zvoleno několik vhodných metod na základě, kterých bude splněn cíl. K zanalyzování online …více
Abstract:
The aim of this bachelor thesis is to identify and evaluate the online marketing communication of the 5 largest grocery chains in the Czech Republic (Lidl Česká republika s.r.o., Kaufland Česká republika v.o.s., Albert Česká republika s.r.o., Penny Market s.r.o. and Tesco Stores a.s.). After the literature search, several appropriate methods were selected based on which the objective will be met. Content …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 7. 5. 2024

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 24. 6. 2024
  • Vedoucí: Mgr. Michal Konečný, PhD.
  • Oponent: Ing. Martina Pacasová

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích

Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích

Bakalářský studijní program / obor:
Podniková ekonomika / Podniková ekonomika