Návrh marketingové strategie značky Remon by Rebeka Monhartová – Rebeka Heimlich Monhartová
Rebeka Heimlich Monhartová
Master's thesis
Návrh marketingové strategie značky Remon by Rebeka Monhartová
Proposal of the marketing strategy for brand Remon by Rebeka Monhartová
Abstract:
Diplomová práce se zabývá úpravou a vylepšením marketingové strategie módní značky Remon by Rebeka Monhartová, s hlavním zaměřením na zefektivnění volby distribučních cest a komunikačních kanálů. V teoretické části jsou shrnuty dosavadní poznatky z oblasti marketingové strategie, brandingu, marketingového mixu a online marketingu. Zároveň je představena značka Remon a situace na české módní scéně. …moreAbstract:
The goal of the diploma thesis is to modify and improve the marketing strategy of the fashion brand Remon by Rebeka Monhartová with the main focus on the distribution and communication channels. The theoretical part summarizes the existing knowledge about marketing strategy, branding, marketing mix and online marketing. It also reveals the situation on the Czech fashion scene and introduces fashion …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 1. 6. 2020
Identifier:
https://vskp.vse.cz/eid/82089
Thesis defence
- Date of defence: 4. 2. 2021
- Supervisor: Jan Mareš
- Reader: Jan Mísař
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttps://vskp.vse.cz/eid/82089
Vysoká škola ekonomická v Praze
Master programme / field:
Ekonomika a management / Management
Theses on a related topic
-
Marketingová strategie rodiné firmy Jandových
Martin Janda -
Marketingová strategie společnosti OKI se zaměřením na distribuci jejich produktů v České republice
Jan Denkstein -
Marketingová strategie společnosti H-D v České republice
Martin Heřmanský -
Marketingová strategie společnosti brokerjet České spořitelny, a.s.
Aleš Novák -
Marketingová strategie vstupu na Evropské trhy s portfoliem veterinárních produktů
Martin Franko -
Marketingová strategie – významný nástroj moderního řízení obchodní společnosti
Markéta Havlíčková -
Projekt zlepšení marketingové komunikace společnosti SUMMIT TRADE DISTRIBUTION s.r.o.
Radka Ondryášová -
Zavádění nového produktu na trh - návrh marketingové strategie pro nový výrobek nebo službu ve firmě / organizaci / knihovně / muzeu
Jana Tobeková