Rebeka Heimlich Monhartová

Master's thesis

Návrh marketingové strategie značky Remon by Rebeka Monhartová

Proposal of the marketing strategy for brand Remon by Rebeka Monhartová
Abstract:
Diplomová práce se zabývá úpravou a vylepšením marketingové strategie módní značky Remon by Rebeka Monhartová, s hlavním zaměřením na zefektivnění volby distribučních cest a komunikačních kanálů. V teoretické části jsou shrnuty dosavadní poznatky z oblasti marketingové strategie, brandingu, marketingového mixu a online marketingu. Zároveň je představena značka Remon a situace na české módní scéně. …more
Abstract:
The goal of the diploma thesis is to modify and improve the marketing strategy of the fashion brand Remon by Rebeka Monhartová with the main focus on the distribution and communication channels. The theoretical part summarizes the existing knowledge about marketing strategy, branding, marketing mix and online marketing. It also reveals the situation on the Czech fashion scene and introduces fashion …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 1. 6. 2020

Thesis defence

  • Date of defence: 4. 2. 2021
  • Supervisor: Jan Mareš
  • Reader: Jan Mísař

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Praze
https://vskp.vse.cz/eid/82089