Marketingová komunikace společenské odpovědnosti organizace – Kateřina Nedvědová
Kateřina Nedvědová
Diplomová práce
Marketingová komunikace společenské odpovědnosti organizace
Marketing Communication of Corporate Social Responsibility
Anotace:
Tato diplomová práce se věnuje společenské odpovědnosti firem, která je součástí jejich strategie již řadu let. Nicméně v poslední době nabývá na významu, a to jak ze strany spotřebitelů a stakeholderů, tak legislativní sféry. I z toho důvodu je potřeba klást důraz jak na samotnou implementaci CSR aktivit, tak jejich komunikaci. Právě pomoc nápojovým firmám, které ve své marketingové komunikaci komunikují …víceAbstract:
This thesis focuses on corporate social responsibility, which has been part of the strategy of companies for many years. However, it has recently been gaining more importance, both from consumers and stakeholders, as well as from the legislative sphere. Also, for this reason, it is necessary to emphasize both the implementation of CSR activities and their communication. Helping beverage companies to …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 31. 3. 2024
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 31. 5. 2024
- Vedoucí: doc. Ing. Lucie Kvasničková Stanislavská, Ph.D.
- Oponent: Vladan Crha, externi
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaČeská zemědělská univerzita v Praze
Provozně ekonomická fakultaMagisterský studijní program:
Podnikání a administrativa
Práce na příbuzné téma
-
Účinnost CSR (Corporate Social Responsibility) projektů v marketingové komunikaci firem
Adéla Šlajchová -
Corporate social responsibility and its role in the public relations
Darina Khomenko -
Corporate social responsibility and its role in the public relations
Ekaterina Sukhova -
Corporate social responsibility and its effectiveness for competitiveness of business
Iuliia Vasilenko -
Modern Corporate Social Responsibility
Nazerke Kalniyazova -
Corporate social responsibility and its role in the public relations
Nelli Darbinyan -
Péče o zaměstnance jako součást Corporate Social Responsibility na příkladu organizace Škoda Auto, a. s.
Lenka Ječná -
Corporate social responsibility and business competitiveness
Dijana Drinčić
Název
Vložil
Vloženo
Práva