Martina Boráková

Bachelor's thesis

Společné čtení příběhů v mateřské škole a jeho vztah k vývinu narativních schopností dětí

Shared reading in preschools and its relation to the development of narrative abilities of children
Anotácia:
Bakalářská práce má výzkumný charakter. Cílem této bakalářské práce je seznámit čtenáře s problematikou čtenářské pregramotnosti, konkrétněji s významem společného čtení pro dítě předškolního věku, a popsat jeho vliv na rozvoj narativních schopností dětí v předškolním věku. V empirické části práce byl realizován kvalitativní výzkum dětí předškolního věku, který proběhl v mateřské škole. Ve výzkumném …viac
Abstract:
The bachelor thesis is of research character. The aim of the thesis is to introduce the topic of pre-readers literacy, specifically the importance of reading together with pre-school children and description of the influence of reading on the development of narrative skills of pre-school children. The empiric part of the thesis describes the quality research of children of pre-school age that was carried …viac
 
 
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 4. 2022

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedúci: doc. PhDr. Zuzana Petrová, PhD.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

Boráková, Martina. Společné čtení příběhů v mateřské škole a jeho vztah k vývinu narativních schopností dětí. Zlín, 2022. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta humanitních studií
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe